Перейти до публікації
Admin

ПРИХОВАНІ ФУНКЦІЇ TOYOTA VENZA

Рекомендовані повідомлення

Схоже, тут не обійтися без цієї теми. Багато хто знає, а багато, думаю, і не здогадуються ... Особливо ті хто не читає мануал / інструкцію по експлуатації.
У Венза є приховані функції. Про одну з таких функцій і хочу розповісти. Сам я зіткнувся з цим випадково, хоча рано чи пізно - це було неминуче, і відбулося тільки через пару місяців володіння Венза. В один із днів під час руху в потоці, я зупинився на ухилі, рухаючись в гору, причому досить круту. Зупинився, натиснув на гальмо, стою. При рушанні відпускаю гальмо і ... опа машина котиться назад! Причому конкретно! І це з АКПП? Всі три попередні і теперішні авто з АКПП, в тому числі дві Тойоти, навіть під ухил - їхали самі при відпуску гальма. Що ж з Венза не так? Натискав-відпускав гальмо - безрезультатно. Ну, думаю, якийсь "косяк". Приїхав - сів читати "буквар". І ось що виявилося, так для мене це було відкриттям, бо ніколи з таким не стикався, виявилося у Toyota Venza є Помічник старту на схилі, а гальмо я тиснув мало сильно. У російськомовній інструкції на стор. 212-213 є опис принципу роботи системи.
"Допоміжна система управління при рушанні на схилі допомагає запобігти кочення автомобіля заднім ходом при рушанні на крутому або слизькому схилі. Для того щоб задіяти допоміжну систему управління при рушанні на схилі, продовжуйте натискати на гальмівну педаль після повної зупинки автомобіля. Одноразовий звуковий сигнал вказує на те , що система активована. Крім того починає блимати індикатор пробуксовування.
Умови роботи допоміжної системи управління при рушанні на схилі
Система працює в наступних ситуаціях:
• Важіль управління трансмісією знаходиться в будь-якому положенні, крім "Р".
• Гальмо стоянки не задіяне.
• Педаль акселератора не було натиснуто.
Допоміжна система управління при рушанні на схилі.
• Під час роботи допоміжної системи управління при рушанні на схилі гальма автоматично залишаються задіяними після того, як водій відпускає гальмівну педаль. Чи включаються стоп-сигнали і верхнім стоп-сигнал.
• Допоміжна система управління при рушанні на схилі працює протягом приблизно 2 секунд після того, як відпущена гальмівна педаль.
• Якщо при подальшому натисканні педалі гальма не блимає індикатор пробуксовування і не подається звуковий сигнал, злегка послабте тиск на гальмівну педаль (не допускаючи кочення автомобіля заднім ходом), а потім знову сильно натисніть на неї. Якщо система не працює, перевірте задовольняються чи умови її роботи, перераховані вище.

Звуковий сигнал допоміжної системи управління при рушанні на схилі
• При включенні допоміжної системи управління при рушанні на схилі подається одноразовий звуковий сигнал.
• У перелічених нижче ситуаціях робота допоміжної системи управління при рушанні на схилі скасовується, і звуковий сигнал звучить двічі.
• Протягом приблизно 2 секунд після того, як була відпущена гальмівна педаль, не здійснюється спроба керувати автомобілем.
• Важіль управління трансмісією переміщений в положення "Р".
• Задіяно гальмо стоянки.
• Знову натиснута педаль гальма.
Якщо загоряється індикатор пробуксовування ...
Це може вказувати на несправність в системі. Зверніться до дилера Toyota.
ЗАСТЕРЕЖЕННЯ!
Допоміжна система управління при рушанні на схилі.
• Не слід повністю покладатися на допоміжну систему управління при рушанні на схилі. Допоміжна система управління при рушанні на схилі може бути неефективною на надзвичайно крутих схилах або зледенілих дорогах.
• На відміну від ручного гальма, допоміжна система управління при рушанні на схилі не призначена для тривалого утримання автомобіля в нерухомому стані. Не намагайтеся використовувати допоміжну систему управління при рушанні на схилі для утримання автомобіля протягом тривалого часу, так як це може призвести до аварії.

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

З того, що "знайшов" і про що не читав в мануалі. Комплектація з системою інтелектуального доступу. Сідаємо, пристібатися і "крісло поїхало", залишається тільки натиснути на кнопку. Т.ч. пристебнути ремінь = перше натискання на кнопку.

Наступний момент - сигналізація. Офіціали кажуть, що її немає - помиляються. У комплектації "Престиж" все є - кричить мама не горюй! ab

Скандинавський світло. За мануалу налаштовується через головне пристрою. На практиці ж через додатковий інформаційний екранчик на торпеді. Щоб днем працювали в режимі auto тільки ходові вогні опцію Beams вимикаємо.

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
Гість
Відповісти в тему...

×   Вставлено в вигляді відформатованого тексту.   Вставити у вигляді звичайного тексту

  Дозволено не більше 75 емодзі.

×   Ваше посилання було автоматично вбудоване.   Відобразити як посилання

×   Ваш попередній контент був відновлений.   Очистити редактор

×   Ви не можете вставити зображення безпосередньо. Завантажте або вставте зображення за посиланням.


Украина онлайн
×
×
  • Створити...